HTML

BlogoLó

Misztifikációmentes lovazás varázslás nélkül, realisztikusan

Friss topikok

Címkék

Paradoxon...

2014.08.21. 07:50 Mézner Ferenc

Sajnos nem tehetem, hogy ne írjak róla, amit nemrégiben olvastam azt a súlyos két szót. Hiába ütöttem, vertem a kezem csak oda suttyogott a klaviatúrára. Ki is kötöztem gyorskötözővel, de az ujjaim megnyúltak mint a polip csápjai és elkezdtek pötyögni....Bocsánat.

Tehát olvastam az egyik legnagyobb magyar suttogó hirdetését. Nagy fába vágja a parelli botját. Ami ugye egy paradoxon. Mindenki úgy fejleszti magát amilyenek a lehetőségei és ez így van jól. Ha megtehetném én is megtenném, hogy messzi külhonba menjek a tudományért. De milyen tudományért? Kedves Olvasó most ezt a mondatot csak nagyon sötét hegesztő szemüvegen keresztül olvasd, mert különben kiég a szemed és ki is folyik úgy ám !! ....Ahol megtanítják a megtaníthatatlant.... megtanulni a megtaníthatatlant...... kicsit ízlelgetem e szavakat. (Elég nehéz ez a hegesztő cucc amúgy) .....És megtanulják mert megtanítják. Aztán hamarosan már  hazánkban tanítják a megtaníthatatlant, nagyon helyesen, hiszen mindenki vágyik megtanulni a megtaníthatatlant. És aki ezt megtanulja az bizony szinte már természetfölötti magasságokban lubickolhat. Joggal. Irigy vagyok picit.

 

Link: https://www.facebook.com/pages/Mystfreehorse-Misztifik%C3%A1ci%C3%B3-n%C3%A9lk%C3%BCl/1414338868842271?fref=ts

 

Logo2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mystfreehorse.blog.hu/api/trackback/id/tr146622295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása