HTML

BlogoLó

Misztifikációmentes lovazás varázslás nélkül, realisztikusan

Friss topikok

Címkék

A "Szabadon értelmezhető idomítás"

2014.08.17. 20:06 Mézner Ferenc

Nem tudom mit is írjak ezekre a szórakozásból készült kis félszeg videókra. Az Úr Esztendejében 2012 május havában lettek az örökkévalóságnak. Különösebb rákészülés nem volt, hacsak az, hogy előtte picit gimnasztikáztam egy karám rúdon, hiszen évek óta nem ültem szőrén. Ha némi kívánnivalót hagy is az egyensúlyi helyzetem az ennek köszönhető. Akkoriban és most is, hatalmas fegyverténynek bizonyul, ha  emigyen lovazik valaki. ...De nem tudom, hogy miért?!....... Sokszor látni "szabad-idomítók"  csúcspontjaként a "nyakmadzaggal lovaglást". Volt részem látni ilyen produkciót, előadást ami nem igazán tetszett," olyan vérszegény" benyomást keltett, hiányzott a lendület (is) a lovaglás(is)ból. Persze mint mindenhol, vannak kivételek, akik nagyon profin, látványosan adják elő a bemutatót és élvezet nézni tudásukat az elejétől a végéig. Mert láttam ilyet is. :) Tehát "szabadon értelmezhető idomítás"-ként aposztrofálom én ezeket a dolgokat. :) Mindenki azt lát bele amit akar, jó szórakozás. Én azt látom benne, hogy igazán semmi különös sincs benne, hiszen aki próbálja képezni a lovát és kívánja a fejlődést, kis neki rugaszkodással sikerül is . A neki rugaszkodást úgy értem, hogy a rugalmasabbja felugrik a lóra, én a kényelmesebbik fajta vagyok. Felmászom a hátára. :)  Tehát kérem szépen, ahogy működik szerszámmal, úgy működik "madzaggal is. Sőt "aligültlovon" is működik, ha előkészítettük a delikvenst. Ha kicsit rágyúrunk és következetesek vagyunk a kopasz ló is működni fog. Itt van egy-két kis filmecske a játékról.

Itt elég szép kört megy a ló "kézrátéttel", a nyakához érintve a kezet. Több gyakorlással nagyon látványos produktum lett volna.... ha tovább gyakorolunk és nem csak pár órát. ....de hát ugye a lustaság... :D

 

 

 

Ez hasonló mint az előző, azzal a különbséggel, hogy itt már megvalósult a szinte vakon, süketen lovazás kísérlete. :D :D  mint látható és hallható is.

 

 

Ez pedig csak egy vágta. A közös mindegyik nyargalásnál a ló figyelme, elengedettsége, puhasága, lendülete. Nem nyúlik -folyik szét, hanem szépen egyensúlyban halad. Pedig higgyétek el nem egyszerű eset. :)

 

 

 

Itt kint ugrottunk párat csak az eleje meg a vége lemaradt a kameramann jóvoltából. :) sajna. Épp fordulunk ki a fák közül, már nyeregben. Ennyit bírt a nadrágom nyereg nélkül. :D .D Kicsit távoli a kép ezért bocsi, . Nagyon jó érzés a "mintha zsinóron húzták volna a lovat", egyenesen, lendületesen mindenféle bizonytalanság nélkül haladt. Aminek természetesnek kell lennie. A madzagot a nyakán egy kézzel módosítgattam néha, nagyon finoman mint egy dzsojsztikot. Szóval ennyi történelmi anyag van a birtokomban, hogy szabad szabadon idomítani, amit a ló is élvez. Mert tettszett neki. Az elején kicsit meglepődött és mintha kajánul röhögött is volna, vagy mi, ahogy láttam. Talán azt gondolta- na most kiba...ok veled komám!!- de szerencsére nem tette.

 

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mystfreehorse.blog.hu/api/trackback/id/tr306611799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása